Platforma: | PC |
Žánr: | Deckbuilding |
Rok: | 2016 |
Studio: | Hra vznikla ve spolupráci s Jánem Ilavským (@Split82) |
Web: | ludumdare.com |
Jedná se o variaci klasické kratochvíle „Kámen, nůžky, papír“, kterou jsme převedli do formy deckbuildingové karetní hry. Hráč v průběhu nakupuje nové karty do svého balíčku a rozhoduje tak o tom, který ze tří symbolů bude v průběhu partie ten nejčetnější. Volbou může napovědět i soupeři a ten se pak oponentově stylu může přizpůsobit. Svou roli plní i schopnosti jednotlivých karet, které do jinak náhodné tradiční hry vnášejí špetku strategie.
Hra vznikla za 72 hodin během jamu Ludum Dare 34, a tak je vzhledem k časové tísni dostupná pouze v módu pro jednoho hráče. Její hlavní strategické rysy v duelu s AI proto sice nevyniknou, i tak ale slouží jako zábavná oddechovka pro dlouhé chvíle. Využívá několik designových triků, které hru udržují zábavnou, a zároveň se opírá o prvek náhody. Při práci na grafice jsem se inspirovala u populární hry Hearthstone a volně imituji její malebný styl.