Platforma: | PC |
Žánr: | Plošinovka |
Rok: | 2015 |
Studio: | Hra vznikla ve spolupráci se studiem Hyperbolic Magnetism |
Web: | gamejolt.com |
Theo je obyčejný vesmírný ork. K jeho smůle se však objeví v nesprávný čas na nesprávném místě a skončí ve spárech mimozemské aztécké civilizace. Ta zrovna přišla o svého boha, a náš hrdina se tak jeví jako ideální kandidát na jeho nástupce. Theovi se však záměry neznámé rasy zrovna dvakrát nelíbí. S postavením boha sice dostane také nové schopnosti, po čase se mu ale začne stýskat po životě plném vesmírných dobrodružství. Rozhodne se tedy utéct. Jeho útěk je však zmařen a za trest je proklet. Jenže nazlobit vesmírného orka se nevyplácí.
Antitheos je akční plošinovka vytvořená během 48 hodin v průběhu Global Game Jamu 2015. Hra byla po víkendovém jamování ještě týden vylepšována a posléze zveřejněna jako finální free build. Téma game jamu bylo „What do we do now?“ („Co teď?“) – na hře se tento motiv odráží v mechanice karet: Každých 30 sekund musí hráč vynést jednu kartu z ruky, a tím změnit průběh hraní. Každá karta s sebou přináší jednu dobrou, ale taky jednu špatnou vlastnost, takže si v jedné chvíli můžete posílit střely, ale zároveň snížit své šance na přežití třeba deformací obrazovky. Tahle frenetická skákačka proto není jenom o zběsilém pobíhání, ale i o taktizování a o štěstí.
Prostřednictvím Antithea jsem chtěla zkusit vytvořit hybrid plošinovky a karetní hry, tedy mix dvou mých velmi blízkých žánrů. Finální build považuji za slušný prototyp a ráda bych se v budoucnu zabývala jeho balancováním a rozšiřováním.