OCDungeon
Platforma: PC
Žánr: FPS
Rok: 2016
Studio: Hra vznikla ve spolupráci se studiem Hyperbolic Magnetism
Web: www.youtube.com
OCDungeon

Jedná se first-person shooter vytvořený v rámci Global Game Jamu 2016. Téma bylo „rituál“, a náš tým tak zvolil zapracování motivu obsesivně kompulzivní poruchy v prostředí klasického fantasy dungeonu. Příběh je prostý: Vládce podsvětí při odchodu ze své kobky zapomněl, zda zavřel nejhlubší dveře svého komplexu. Musí se proto vrátit až na samý začátek, jenže v cestě mu stojí monstra, která jeho chorý mozek stvořil – tekoucí umyvadla, nezamčené zámky a zpackané hry Tetrisu.

Hra klasický motiv FPS přetváří OCD mechanikou, kdy si při spatření umyvadla démon musí umýt ruce a teprve pak může pokračovat v řežbě. Simuluje tak projevy OCD v parodickém prostředí a zároveň se herními prvky odkazuje na legendu žánru – DOOM.

Pro zpracování vizuálu hry jsem opět zvolila pixel art, tentokrát však v kombinaci s 3D prostředím. Na veškeré 3D objekty byly použity pixelartové textury, monstra jsou zpracována ve formě animovaných 2D spritů.