Splash Clash
Platforma: PC
Žánr: Akční párty hra pro dva hráče
Rok: 2017
Studio: Hra vznikla ve spolupráci s vývojářem Ciro Continisio (@CiroContns)Web
Web: globalgamejam.org
Splash Clash

Splash Clash vznikl v rámci Global Game Jamu 2017, během kterého musí účastníci v malých týmech vytvořit hru za 48 hodin. Jedná se o titul pro dva hráče, ve kterém mají za úkol jeden druhého vyhodit vlnobitím z arény. Vlny vznikají po dopadu z výskoku. Vyhnout se jim dá opět výskokem, a tak plynule bránící se hráč přechází do útoku.

Při vývoji Splash Clash pro mě bylo z designérského hlediska primární dosáhnout zábavnosti a nevšednosti. Vzhledem k omezenému množství času nebyl příliš prostor k prototypování, a proto musel být design funkční hned na první dobrou.

Graficky jsem lobovala za kombinaci 2D spritů ve 3D prostředí, což se nakonec díky Cirově zkušenostem ukázalo jako dobrá volba. Simulovat vodu s pixel artovou texturou bylo náročné, ale nakonec je díky ní hra velmi uspokojivá a spolu s částicovými efekty tvoří třešničku efektního vizuálu.